5. september 2008

Blomsterkort

Stempler: Kreativ Hobby.

10 kommentarer:

Mary sa...

Kjempefint kort,likte de duse fargene og:))

annes paperfun sa...

Ååå så nyyydelig kort!!!
Takk for koselig kommentar i bloggen min. :o)
klem fra Anne

Marianne Hope sa...

her var det mange fine kort. Tusen takk for hyggelig kommentar og selvfølgelig er det greit at du bruker linken min. Takk!

Andrea, sa...

Oh this is so pretty, I love the soft colours

Aija sa...

Hi,
You have great "own" style on your cards!
Love this newest one, its soft tones and lovely details, sooo beautiful!
Aija

Anonym sa...

Kjempeflotte kort, det stemplet har jeg også :) Har ikke sett kort med det tidligere, så det var artig å se. Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min - det er helt i orden at du legger inn link til meg på "Barnemix" :) Ha en flott uke!

Andrea sa...

Oh wow, beautiful card.
xAndrea

Andrea, sa...

Hi
You asked about the sofa stamp it is from www.alotarubberstamps.com

Hege-Annie Simonsen sa...

Hei! :)

Så flott kort!! Nydelige farger!!! takk for kjempekoselig kommentar i bloggen min, på mitt "Happiness" kort. Bare koselig om du vil legge meg til i bloggrullen din, link i vei om du vil. :)

Ha en fantastisk dag! Klem

Snuppelure sa...

Takk for titten i den fine bloggen din :) så utrolig mange fine kort du har laget, så flink du er :)