24. oktober 2008

Kreativ Hobbys utfordring - 20 julekort: Nummer 10

Stempler: Kreativ Hobby. Dette er tiende kort i utfordringen hos Kreativ Hobby - http://www.kreativhobby.no/
Hvis du er interessert i å kjøpe notearket jeg har brukt eller metalljuletreet - se under 'til salgs' til høyre :)

Dette kortet har en historie... Sønnen min på 8 ville gjerne lage et julekort. Jeg fant fram et blågrønt bazillkort til han, og var for å finne et mønsterark. I mellomtiden skulle han "bare prøve" en shimmering mist-flaske - med det resultat at det var en stor stygg lilla flekk nederst på kortet. Jeg skulle se om jeg kunne redde det og sprutet på mer av den og av en annen rosa en. I tillegg tok jeg på mer vann og brun distress. Så ble det tørket med varmepistol. Bakgrunnen ble litt kul. Vi farget så et brunt noteark. Juletid-trykket tok jeg samme mistspray og stempelpute på. Så selv om utgangspunktet ble helt feil, så synes jeg det ble litt kult likevel :)


1 kommentar:

ninabakke sa...

kjempe fint kort :)