23. november 2008

Edwin på reise

Stempler: Magnolia og Scrapmagasinet.

8 kommentarer:

Kristoffa sa...

WOW! Dette var et kjempefint kort og det var utrolig stilig med glidelåsen!

Lill-Tove sa...

så utrolig tøffe korta ble med glidelås!


du har forresten en utfordring i bloggen min.. ta en titt:)

Andrea, sa...

Oh this is fabulous, I love the 'zip'

Cathrine sa...

knallflott kort med glidelåsen, har sett litt på det og tenkt at jeg må teste det ut. lekre farger her

Britt Torunn sa...

Utrolig stilig kort:)

Lakrisstang sa...

Oj....så stilig kort. Herlig med den glidelåsen!!

Takk for koselig kommentar i bloggen min! :)
Klem fra Bente

inger synnøve sa...

stiligt kort:)der fikk jeg en ide til å bruke glidelås.takk:)

har noe til deg i bloggen min:)
inger synnøve

Unni sa...

Stiligt kort :D :D