30. august 2010

Det er (dessverre) høst...

Jeg laget et høstkort også i dag. Jeg har masse ferdigmalte stempeltrykk som jeg prøver å få brukt opp. Denne gangen er ikke trykket malt - men kledd med mønsterpapir. Det gir en litt kul effekt, synes jeg.



Selve kortet et jeg ikke 100 % fornøyd med. For det første glemte jeg å sverte kantene..... og så mangler det liksom noe. Jeg tenker på å bruke kortet i et selskap vi skal i, og da kan jeg skrive navnet til jubilanten med Quizkutz-bokstaver nedover ved siden av treet. Da vil det bli bedre, tror jeg.

5 kommentarer:

FOTOGRAF STINE MARIE sa...

Heia :)
Jeg syns kortet var nydelig. Syns ikke det manglet noe jeg. Herllige farger og høststemning i kortet.
Jeg er glad i høsten jeg :)))
Klem Stine:)

anne marie sa...

Så nydelig kort du har laget,synes ikke det manglet noe i det hele tatt:) Kjempeflott med treet og soppene i tillegg til magnoliafiguren:)
Lurer litt på det med å kle trykket med mønsterark...har du trykket på forskjellige ark og så klippet ut bitene? Det høres skikkelig stilig ut i alle fall...:)

Anne Lise sa...

Takk :) Ja, som du sier. Trykker figuren (eller deler av figuren)på det mønsterarket som jeg vil ha klærne i, klipper ut - og limer på :)

anne marie sa...

Herlighet,så kreativ du er:)

Siw Eldhuset Hansen sa...

så flink du er til å lage kort. Herlig høst kort med ett nydelig motiv.