9. desember 2011

Ny stempelpakke fra Magnolia

I dag skulle jeg egentlig ha vært på julebord med jobben, men pga en teit luftveisinfeksjon orket jeg ikke. Da var det fint jeg fikk stempelpakken fra Magnolia i dag så jeg kunne få lagt på ez-mount og trykket opp prøvetrykk.

Pakkene koster 399,- svenske inkludert frakt. De kan bestilles her: http://www.dreamcottage.nu/Club/index.html

Denne gang fikk jeg (dessverre) toll på pakken på kr 202,- Men siden det kun er 2. gang jeg har fått det, så synes jeg det er greit.

Her er iallefall trykk av stemplene som kom i vinterpakken.


For å se bilder av noen andre klubbpakker fra Magnolia som jeg har kjøpt tidligere -trykk her.

2 kommentarer:

Lill sa...

så lekre stempler, kos deg masse med mange ulike prosjekter:)

Trollkjerringa sa...

Så mange fine! :)

Tusen takk for at du ble med på candyen min

Klem!