10. oktober 2010

Borås

Jeg har vært i Borås i helga og fått med meg nyåpningen hos Magnolia.

Butikken åpnet kl 10. Kl 9.25 var Anders og meg på plass på trappa - og telte oss fram til å være nr 28 i køen. De 50 første skulle nemlig en gratis gavepakke, og jeg skulle ikke ha reist til Borås uten å få med den pakka :) Det tok 5- 10 minutter, så var det ganske fullt bak oss på trappa også.




Her er det som var i pakka mi :)



Her er resultatet av handlinga mi:



Magnolia-arkene er så fine:


Det nye Magnoliabladet hvor det fulgte det med to Tilda-stempler. Jeg kjøpte også Ez-mount og tagdies:




Mini-stempler:


Ordinære stempler:

4 kommentarer:

anne marie sa...

Weee,for en haug:)
Moro med shopping;)

Kattiz sa...

Jag ser att du också kom hem med en bunt stämplar... ha ha ha lätt gjort :)
Smart att ha en blogg också med alla dina stämplar samlade. IMPONERANDE samling!

Sylvia sa...

Det var litt av en fangst! Så gøy at det fulgte med så mye ekstra når du kjøpte bladet :)

Linda S sa...

Heldige du som var der :) Så mykje fint du fekk!